glass

Läget:

fredrik har skadat foten men det blir snart bra igen verkar det som. Mamma och gänget har det bra  på Skiathos. Jag längtar bara efter sol, stugan och pappa^^ och det får jag snart.

i kväll ska Fredrik och jag äta marängsuiss ( får aldrig ordning på stavningen) jag gjorde egen chokladsås.

Dagarna går förbi och om 3 månader får jag börja söka praktik! tråkigt att ledigheten är slut men då får jag iaf pengar, kunskap och något att göra om dagarna.

Fredrik har ett nytt zombie spel som skulle vara skit kul ( för att man kan döda zombies hela tiden) men man ser hela spelet uppefrån vilket är sjukt dåligt för då upplever man inte dödandet på samma sätt och man kan inte sikta heller... Mer bra zombie spel till världen!  och till hösten kommer walking dead tillbaka!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Walking dead Är så jäkla bra :D längtar efter säsong 2 :)

2011-07-09 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0