surtråk tråksur

Grått och trist! Det är inte ens under 5grader. Se vad vi har ställt till med, bara för vi envisas med att förstöra våran planet och de jävla idioterna, som kan göra skillnad, de gör inte ett skit.

Jag vill ha snö NU!

i dag har jag bara varit onyttig. Kladdkaka och risgrynsgröt med socker och kanel.
Det mesta käns extra eländigt bara för klimatet är som det är och för att jag har fruktansvärt tråkigt.

Jag har iaf målat lite till på fågelbilden och började testa oljepasteller men det gick ju sådär...
Jag får öva lite mer.



Den här veckan är det 8veckor sen som jag ringde till bröstmotagningen och de sa att jag skulle få veta en tid om 8veckor. Det är torsdag. Jag kommer vänta i 2 veckor till sen ringer jag igen. Det har börjat göra ont i bröstvårtan... om det är av någons intresse. Jag blev iaf orolig och jag vill veta vad vad den där hemska knölen är för något.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vill också ha snö! :( träligare väder än detta får man leta efter.. Hoppas inte att den där knölen är nåt farligt <3

2011-12-01 @ 17:42:49
Postat av: annasass

Ring dem och säg att du väntat men att den fortfarande är där och att det gör ont! Hoppas inte att det är något farligt! <3

2011-12-02 @ 04:37:42
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0