ett monster i mitt rum

När jag vaknade i morse, kröp det ett svart monster på min vägg. Han rörde sig från dörren och vidare mot fönstret, sen försvan han.

Detta hände så klart inte. Monster kryper inte på väggarna, de går på golvet, de är inte heller svarta.
Riktiga monster ser precis ut som vi, de går som oss, pratar som oss och i anatomin är det precis som oss. Men skillnaden på människor och monster är att monster någongång börjat tänka en tanke, som blivit till handling och slutat i födelsen av ett nytt monster.

Jag har inte cancer.
Knölen i mitt bröst är en knuta av något slag, väv eller något. Läkaren va bra också. Men jag kommer inte utsätta mig för något sånt här igen.

Inte ens om jag upptäcker en knöl, som gör ont och växer.

Kommentarer
Postat av: annasass

Så du skulle hällre dö av bröstcancer än att gå till läkaren för knölar igen? :(

Måste man inte gå på mamografi precis som man måste gå på gynundersökning? :o

2011-12-12 @ 19:39:55
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh, va skönt att det inte var nåt farligt! <3

2011-12-12 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0