Bröst och snö

Vi börjar med något trevligt!

Tänk vilken lycka jag kände när jag drog upp persiennerna och såg det här utan för fönstret ( i onsdags)


OCH MER SNÖ ÄR PÅ VÄG!

I dag blev äntligen lussekattsbaket av. Det blev även lussebullar och längder bakade.
Idag kom brevet som talade om vilken tid jag ska komma och ta prover på knölen i mitt bröst.

2011-12-12 14.40 på måndag nästa vecka alltså.

Jag är smått förtvivlad. Läkaren heter Katawazai Asmatullah. Är denne Katawazai en man eller en kvinna!? Jag googlade...
Resultatet av min googling är att Katawazai är en man.

Det här är inte ok för mig. Det spelar ingen roll om han är pålitlig, ärlig och sköter sitt jobb bäst av alla i världen. Det spelar ingen roll att mamma ska vara med. Att ta av mig och sitta med överkroppen bar in för en man...

Jag borde inte ha svårt för det här. Jag har solat topless mer än en gång.
Vad är det som gör mig rädd?

Jag önskar att det här inte kommer förstöra alla dagar fram tills det är avklarat.


Kommentarer
Postat av: annasass

Du ska se att det känns värre nu än vad det kommer att göra när han väl undersökt dig. Ta med dig din mor, jag tror ändå att det kommer att göra dig mer ok med det. Good luck!<3

2011-12-11 @ 03:03:53
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0