Nya rum

 
Har varit hos min brors flickvänns, mamma och lillebror. De va trevligt.
 
Nu är det satt ett datum för flytten!  Lördag 29/12 går flyttlasset och adressändringen sker 2/1- 13. Första månaderna kommer jag bo hos pappa och Åsa i deras gästrum, det är mycket litet men det känns som att det kommer gå bra.
 
Så fort jag kan ska jag gå till af här i Norrköping och se vad de har för roligt som jag kan göra om dagarna. Det bästa skulle vara om det fanns en liknande utbildning som den jag går nu ( Lernia serviceutbildning med inriktning på detaljhandel).
 
Det blev ingen promenad/upptäcktsfärd i dag heller. Det snöar inte men det är riktigt blaskigt och det är ännu värre än snöstorm. Men jag kommer ha tid under nyår att gå omkring och lära mig hitta, hoppas det blir riktigt kallt då! Den största utmaningen kommer bli att lära sig spårvagnarna.
 
Detta är sista inlägget för den här helgen och jag önskar alla en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0