12/12

I morgon är det Lucia. Jag och mormor och kommer gå upp tidigt för att hinna se julkalendern kl 7.15 för att sen på kvällen kunna se luciatåget utan avbrott ( för julkalendern) på svt2.
 
I dag är det 12-12-12 och det är 12 dagar kvar till jul!
 
Jag ska färga håret rött.
 
Det va helt fantastiskt att träffa Anna igen.
Jag hade det så bra ska du veta. Även att jag fick lite ångest på eftermiddgen men du hjälpte mig att övervinna den! Det va en stor seger för mig. Du är värd allt vackert i världen<3
 
Mamma och lillebror är här och lillebror har uppkoppling genom mobilen därav att jag kan blogga mitt i veckan. Jag är tacksam för det.
 

Kommentarer
Postat av: annasass

Du otroligt underbara kvinna; tack för att DU finns! Det var jätte mys att hänga med dig! <3 Tackar dig även för hjälpen med disken, vi ses ju snart igen som tur är men saknar dig ändå! Du är värd mer än syret vi andas, vattnet vi dricker, maten vi äter, livet vi lever. Du är värd allt som existerar. <3

2012-12-14 @ 00:03:13
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0