1 December!

Det är första december och jag börjar dagen med ångestdämpande och första antidepression tabletten. Ändå så har jag en liten slinga av julstämmning i mig.
 
Det är inte långt till julafton och med tanke på hur snabbt tiden har gått för mig så tror jag att julen kommer komma fortare än väntat. Jag vet att mormor och jag har några julbak kvar att göra, jag ska göra vörtlimpa och chokladtryfflar. Granen (platsgranen) är inte pyntad än och julgardinerna ska upp.
 
Förutom allt julpyssel så har jag prov i Engelska och nationellt test, 3möten uppdelat på 3 veckor hos kuratorn, träffa läkaren på ätstenh och den 19 december har jag tid hos en psykolog, efter det är jag klar och kan flytta till Norrköping!

Kommentarer
Postat av: annasass

Mycket att stå i, och viktiga saker med! Hoppas det går bra på proven! :)
Love and miss you! <3

2012-12-11 @ 18:28:07
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0