Tillbaka! 9/8

Har inte haft inspiration alls att blogga efter Gbg-resan. Men nu gör jag ett ryck ( kanske beror på "Red Bull-kicken" jag nyss fick).
 
Gbg va härligt och vilken tur med vädret vi hade sen! Kom dit Tisdag runt lunchtid så vi checkade in på Spar Hotel Gårda, bytte om och begav oss på upptäcktsresa. Det visade sig att vi bodde ca 15 min gång från Avenyn och 20 min gång från Liseberg så bättre läge för bra pris kunde vi inte fått. Vi satte oss på en mysig restaurang och åt mat, eftersom vi va på västkusten så passade det fint med en räksallad. Vi kikade runt lite och på kvällen blev det en Irish Coffe och en glass.
Onsdag fick en superstart med hotellets goda frukost, det fanns ALLT och vi avslutade med belgiska våfflor med grädde och sylt! Vi blev proppmätta. Sen bar det av till Liseberg.
Torsdagen fortsatte med Naturhistoriska muséet, slottsskogen och på kvällen blev det Liseberg igen. Erik erövrade sina hämningar för "atmosFEAR" men jag va inte lika modig och lät "Kanonen" fortsätta vara min oövervinnerliga nemesis,nästa gång kanske jag vinner. Åkte ju Balder dagen innan och det kändes som det räckte ändå, den va skit grym! Sen åt vi på O´learys, hamburgare och något som kändes som litervis med öl men det va de nog inte.
På Fredagen va det dags att åka hem. Sista hotellfrukosten, en tur till nästan Elfsborgs fästning men bara nästan, slutade med att vi fikade på en ångbåt i sällskap av en stor Trut (fågel). Sen hemmåt mot Örebro.
 
Senaste tiden har jag tränat och varit på gymet. Det är så galet roligt och frasen "strong is the new skinny" har blivit en motivation. Beställt Proteinpulver med smak av jordgubb och vitchoklad! testade även kalorifria nudlar ( som inte är helt kalorifria) men efter några min började jag må skit illa, det slutade med att jag spydde upp dom i 3 omgångar. I övrigt så sattsar jag på någon miniform av magrutor och riktigt fasta ben och en snygg rumpa till nästa sommar^^
 
20/8 börjar jag plugga på Komvux! Jättekul, jättespännande och jätteläskigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: annasass

Lycka till med allt! :) <3

2012-08-13 @ 10:32:49
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0