no pic sorry

Känns så tråkigt att jag inte tagit några nya bilder på länge. Det ska bli en förbättring, promise.
I dag köpte jag väskan som är så efterlängtad (tränings/reseväska/bag) och ett par långa tränings byxor/tights så nu är det bara en ny träningstop som behövs. Skulle behöva nya löparskor också men jag klarar mig med de jag har så länge.

Kan nog ta mig i kragen pch visa upp både byxorna och väskan på dess ägare, i morgon.

Jag och Erik ska försöka hitta en gemensam hobby och först ut för test är löpning. I helgen ska jag till Norrköping och fira påsk men nästa helg kanske det blir en liten runda.
Tror Erik kommer få en smärra chock när han får uppleva hur dålig kondition jag faktiskt har XD
Spinning är inte alls samma sak som löpning. På tal om spinning så körde jag dubbelpass i dag, 2 timmar spinning. Det är något jag rekomenderar, inte lika läskigt som det låter. Första passet tog jag som en lång uppvärmning inför det andra passet, så det va lätt motstånd som gällde ( skit kul!) sen va det denna plågsamma väntan till nästa pass ska börja. Satt på sadeln i ca 30 min. Jag vet inte vilket ord jag ska använda för det vi tjejer har mellan benen, här i bloggen, ni fattar ändå, eller hur? den domnade bort iaf! att resa sig och gå av cykeln för att gå på toa va himlen för mig. Pass nr2 gick undan (spinning/intensiv) ösigt och svettigt, jätte härligt^^

Kl 13 va jag på work for you möte ( någon sak med af) men det verkade kul, förutom att vi ska vara där varje vardag 9-15 i 5veckor. Lyckligtvis för mig så ringde de från förskolan när jag va påväg till mötet och berättade att de hade fler jobbtider till mig ( jag slipper af-möten några dagar i veckan). Jag kommer få prova på att stänga 2-3 dagar! jätte kul^^ det är inte särskilt många timmar som jag kommer jobba, om dagen men det är alltid något. Det börjar bli dags att börja spara pengar seriöst nu. Jag känner redan att jag får mer än vad jag behöver men för lite för att kunna flytta till eget och jag är inte bra med pengar. Det blir för lätt att jag slösar men på senaste tiden har jag köpt massor frukt och kvarg/kesella och sånt är aldrig fel. Men iför sig så har mina regelbundna kostnader ökat i månaden ( linserna). Jag tänkte ändå sätta in lite på sparkontot så fort jag får pengar varje månad, så det blir bra, det här.

Oj vad mkt jag hade att uppdatera er om^^ nästan bara saker som är intressanta för mig och inte lika intressanta för er men aja. I morgon kommer jag nog spendera dagen hos mormor och morfar med lillebror.

Ingen bild i dag, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: annasass

Sounds like you're rocking it out my friend. ^^ God fortsättning med jobbandet! Och glad påsk!! :D <3

2012-04-05 @ 20:58:34
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0