25/2

 
What´s up?
I Lördags va det dop för söta Alva ( Tomas dotter). Emma hade bakat massor gott!
Erik blev med hem och på kvällen hade vi mello-mys med hemmagjord pizza.
På Söndagen färgade jag håret med jane Hellen Mood- pärlblond men det blev inte så stor skillnad, fick däremot en vacker solblond utväxt...
I dag ( Måndag) har jag fått ledigt från Netto för att jag ska till vuxenpsykiatrin kl 13.15. Men skulle jag få välja så hade jag nog varit på netto även om det är himla skönt att få lediga dagar lite då och då. Men till lediga dagar hör långa sovmorgnar och det gick inte alls, för i dag kom det hit killar som ska byta alla fönster på övervåningen.
Jag är anpassad till vardagsrummet medans de byter fönster i sovrummen först och sen flyttar jag in till kontoret.
Tänkte gå till Netto sen och köpa en ännu blondare hårfärg, de kostar bara 37kr så inte så farligt. Den avslutande färget för den här gången kommer bli ljusbrun och jag tror att jag kommer vara nöjd med det tills sommaren kommer ( vill gärna ha lite ljusare) men tills dess ska jag ta hand om håret så det blir mjukt och lent igen. Märks väldigt stor skillnad på håret från när jag tvätade det en gång i veckand med mitt dyra schampo och använde organisk olja, mot när jag tvättat det 3ggr i veckan med vanligt schampo.
 
Saknar Tusse. Tänker på honom nästan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0