24/4

Nya glasögon.
Det dumma med att vara närsynt är att partiet av mitt ansikte som betraktaren ser genom mina glasögon blir mindre än vad det egentligen är. Dvs mina kinder ser större ut för att glaset gör mitt ansikte mindre. Men förutom mitt synfel så älskar jag glasögon!
 
Jag ska försöka spara pengar på riktigt! Det sista jag betalar, förutom räkningar, läkarbesök m,m är en ryggsäck, bråvallabiljett och the-big-thing-thing ( hihi). Behöver klippa mig men jag ska nog kunna hitta ett billigt alternativ till 350kr klippning, annars gör jag det på det gammla hederliga sättet med en toffs mitt på huvudet och sax.
 
Söker jobb för fullt, typ. Och övningskör med pappa några ggr i veckan. Det bästa med att ha en lärare som får en att tro att man kan köra är att man lär sig köra. Ska banne mig ha körkort till hösten, det är jag värd!
 
Hugs and kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0